© Czech Technical University in Prague

Poslední aktivita

Čtvrtá peer-learningová aktivita: 5.–7. června 2023 Místo konání: Fakulta vědy a technologie, Univerzita v Stavangeru, Norsko Čtvrtá aktivita vzájemného učení (PLA 4) projektu SMARTEDUCG, která se konala na Univerzitě v Stavangeru, byla klíčová pro pokročilý vývoj čtyř zásadních zdrojových knih týkajících se vzdělávání a výzkumu v oblasti udržitelných a chytrých měst. Událost umožnila hloubkové diskuse o inovativních výukových a výzkumných metodikách, zejména se zaměřením na přístupy a nástroje e-learningu pro vysokoškolské vzdělávání v oblasti udržitelných a chytrých měst a na posílení synergie mezi vysokoškolským vzděláváním a výzkumem. Spoluautoři prezentovali své kapitoly, což umožnilo důkladnou revizi a proces zpětné vazby, který byl klíčový pro vylepšení zdrojových knih. Spolupráce a odbornost sdílená během PLA 4 nejen obohatila obsah zdrojových knih, ale také významně přispěla k dosažení cílů projektu, což představuje významný milník v realizaci očekávaných výsledků projektu SMARTEDUCG. Stáhněte si program zde .

Prováděné aktivity:

Třetí peer-learningová aktivita (aktivita vzájemného učení) Pořádalo : České vysoké učení technické v Praze (ČVUT), 24. 25. května 2023 3. peer-learningová aktivita pořádaná Fakultou dopravní ČVUT v Praze ve spolupráci s Přírodovědeckou a technologickou fakultou Univerzity ve Stavangeru, zaměřená na inovativní výukové metody a přístupy, zkvalitňující výzkumné aktivity související s EU cíle mise v oblasti změny klimatu a inteligentních měst a zkoumání e-learningových přístupů a nástrojů pro vysokoškolské vzdělávání v udržitelných a inteligentních městech. Program zahrnoval prezentace a diskuse o případových studiích pro výuku založenou na výzvách, posílení kapacity evropských univerzit při plnění misí EU, zkoumání inovativních platforem elektronického vzdělávání a digitálních nástrojů a výzev a příležitostí jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání. Účastníci také pracovali na vývoji kapitol pro zdrojové knihy věnované každé tematické oblasti a diskutovali u kulatého stolu o budoucích aktivitách. Stáhněte si program PLA 3 zde . Druhá peer-learningová aktivita Pořádala: Univerzita Stavanger (UiS), 24.–25. ledna 2023 2. peer-learningovou aktivitu pořádala Přírodovědecká fakulta Univerzity ve Stavangeru ve spolupráci s Fakultou dopravní ČVUT v Praze. Akce se týkala různých specifických témat, včetně inovativní výuky a výzkumu souvisejícího s udržitelným a inteligentním dopravním tokem, učení založeného na výzvách v kurzu „Smart City Design“, zkoumání systémů založených na odměnách za proenvironmentální chování v kontextu klimaticky neutrálního inteligentní města, posílení synergií mezi vysokoškolským vzděláváním a výzkumem v oblasti změny klimatu a inteligentních měst, strategie pro zavádění učení založeného na výzvách, inteligentní města a komunity ve vztahu ke změně klimatu a environmentální sociální a správní řízení, výuka inteligentní mobility prostřednictvím učení založeného na výzvách a výuka městského plánování pro změnu klimatu prostřednictvím učení založeného na výzvách. Program PLA 2 si stáhněte zde .

Prezentace z první a druhé peer-learningové aktivity

Níže jsou k dispozici některé prezentace příspěvků akademiků z ČVUT a UiS z PLA 1 a PLA 2. InGenious – A challenge-based program Nelly Narges Karimi , Program Leader, Department of Innovation and External Collaboration, University of Stavanger. Download presentation . Strategies of Implementation Challenge-Based Learning Masoumeh Shahvedi , Associate Professor, Department of Education, University of Stavanger. Download presentation . Conceptualizing climate change education in the framework of higher education Ticiano Costa Jordao , Department of Science & Research, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Mission-oriented research for societal challenges at University of Stavanger Utky Alpaydin , Advisor, Department of Innovation Download presentation . Green transition at University of Stavanger Anders Riel Müller, Associate Professor, Department of Safety, Economics and Planning, University of Stavanger. Download presentation . Mission oriented research & innovation in the European Union grant schemes EU Mission: Climate change adaptation Ticiano Costa Jordao, Department of Science & Research, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation .

Závěrečná projektová multiplikační akci

V rámci strategického úsilí o šíření a propagaci intelektuálních výstupů projektu SMARTEDUCG byly úspěšně uspořádány dvě závěrečná projektová multiplikační akci, které oslovily širokou škálu externích zainteresovaných stran. Tyto události byly plánovány a realizovány s cílem prezentovat úspěchy projektu, zejména se zaměřením na vyvinuté intelektuální výstupy, a podporovat dialog a spolupráci mezi účastníky. První závěrečná projektová multiplikační akce (6. června 2023). Místo konání: INNOASIS, spojené s Nordic Edge, Stavanger, Norsko Program multiplikační akce ve Stavangeru je k dispozici zde . První multiplikační akce projektu SMARTEDUCG, pořádaná Univerzitou v Stavangeru v INNOASIS, Stavanger, Norsko, úspěšně svolala účastníky z různých akademických a průmyslových sektorů, včetně CTU, UiS, Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity v Pardubicích, Univerzity jihovýchodního Norska a VENI, společnosti specializující se na digitální infrastrukturu pro stavitelství. Místo konání, spojené s Nordic Edge, bylo vybráno kvůli historii spolupráce s Univerzitou v Stavangeru v iniciativách pro udržitelná a chytrá města, což poskytlo vhodné pozadí pro zdůraznění synergie mezi akademií a průmyslem při řešení městských výzev. Událost, která následovala po aktivitě vzájemného učení, umožnila bohaté diskuse o intelektuálních výstupech projektu mezi účastníky na místě a na dálku, zatímco také zajistila širokou diseminaci prostřednictvím strategické interní komunikace v komunitě INNOASIS/Nordic Edge. Navzdory výzvám spojeným s plánováním se na akci úspěšně prezentoval a diskutoval výzkum projektu, metodiky a zjištění, čímž se potvrdil význam spolupráce v inovativních městských řešeních. Druhá závěrečná projektová multiplikační akce (22. června 2023) Místo konání: ČVUT v Praze Fakulta dopravní, Česká republika Druhá multiplikační akce projektu SMARTEDUCG, která se konala na Fakultě dopravních Českého vysokého učení technického v Praze, byla důmyslně synchronizována s dalšími dvěma důležitými událostmi, které byly spojeny se stejným oborem, tj. změnou klimatu a chytrými městy, a tím maximalizovala svůj dosah a dopad. Toto strategické plánování umožnilo akci přilákat rozmanitou skupinu účastníků nejen z projektu SMARTEDUCG, ale také z dalších spoluprací, které vedla FD ČVUT. Současně byl před multiplikační akcí proveden intenzivní kurz na téma Udržitelné a chytré městské plánování, kterého se účastnily Porto Business School, IPAG Business School a Univerzita v Stavangeru, spolu s událostí v rámci sítě All4Food, která zkoumá nová partnerství v České republice s podporou FD ČVUT a zaměřuje se na témata jako změna klimatu a chytrá města ve vztahu k dodavatelskému řetězci potravin. Souběh těchto událostí umožnil obohacené diskuse, sdílení postřehů a podporu spolupráce, a zároveň zajistil širokou diseminaci intelektuálních výstupů projektu SMARTEDUCG mezi zainteresované strany v různých sektorech a regionech.
EEA & Norway Grants – Institutional Cooperation Programme
for climate change and smart cities
Building capacity in higher education
První peer-learningová aktivita Pořádalo: České vysoké učení technické v Praze (ČVUT) 7.–8. června 2022 Během první peer-learningové aktivity (PLA) získal rozvoj prvního intelektuálního výstupu významnou podporu a zpětnou vazbu. Akademičtí pracovníci ČVUT a UiS dosáhli jasného pochopení koncepčního rámce a systematického přístupu k řešení městských výzev v udržitelných a chytrých městech. UiS přispěl svými odbornými znalostmi v oblasti učení založeného na výzvách a sdílel příklady kurzů založených na výzvách, jako je program InGenious. Představili také výzkumné aktivity zaměřené na mise a diskutovali o zeleném přechodu na univerzitě ve Stavangeru. ČVUT se zaměřilo na konceptualizaci změny klimatu ve vysokoškolském vzdělávání, zkoumání transdisciplinárních přístupů ke vzdělávání v oblasti změny klimatu a odkazuje na program Horizon Europe pro výzkum zmírňování klimatu a adaptace v městském prostředí. CHKO také diskutovalo o proaktivní roli, kterou mohou univerzity hrát při plnění misí EU souvisejících se změnou klimatu v kontextu udržitelných a chytrých měst a regionů. Stáhněte si program PLA 1 zde .
Stáhněte si jednu z prezentací Teaching urban planning for climate change through challenge-based learning Tuto prezentaci vypracoval Ticiano Costa Jordao, FD ČVUT.
Innovative teaching/research related to sustainable and smart TRAFFIC FLOW Vladimir Faltus , Institute of Transport Telematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Enhancing synergies between higher education and research for climate change and smart cities - a practical experience Ticiano Costa Jordao, Department of Science & Research, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Exploring the Potential of Reward-Based Systems for Pro-Environmental Behaviour in the Context Of Climate-Neutral Smart Cities Cristian Tosa , Postdoctoral fellow in urban and regional planning, Department of Safety, Economics and Planning, University of Stavanger. Download the document. Smart Cities and Communities –Climate Change and Environmental Social and Governance Miroslav Svitek , Institute of Transport Telematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation .
Introduction of New Teaching Methods In the Course Application of Intelligent Transport Systems In Urban Engineering Tomas Tichy, Institute of Transport Telematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Challenge-Based Learning (CBL) in the course Smart City Design Jana Kuklova , Institute of Applied Mathematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . How project learning leads to students research activities Vaclav Jirovsky, Institute of Transport Telematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Teaching smart mobility through challenge-based learning Tetiana Reznychenko, Institute of Applied Mathematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation .
© Czech Technical University in Prague

Poslední aktivita

Čtvrtá peer-learningová aktivita: 5.–7. června 2023 Místo konání: Fakulta vědy a technologie, Univerzita v Stavangeru, Norsko Čtvrtá aktivita vzájemného učení (PLA 4) projektu SMARTEDUCG, která se konala na Univerzitě v Stavangeru, byla klíčová pro pokročilý vývoj čtyř zásadních zdrojových knih týkajících se vzdělávání a výzkumu v oblasti udržitelných a chytrých měst. Událost umožnila hloubkové diskuse o inovativních výukových a výzkumných metodikách, zejména se zaměřením na přístupy a nástroje e-learningu pro vysokoškolské vzdělávání v oblasti udržitelných a chytrých měst a na posílení synergie mezi vysokoškolským vzděláváním a výzkumem. Spoluautoři prezentovali své kapitoly, což umožnilo důkladnou revizi a proces zpětné vazby, který byl klíčový pro vylepšení zdrojových knih. Spolupráce a odbornost sdílená během PLA 4 nejen obohatila obsah zdrojových knih, ale také významně přispěla k dosažení cílů projektu, což představuje významný milník v realizaci očekávaných výsledků projektu SMARTEDUCG. Stáhněte si program zde .

Prezentace z první a druhé peer-learningové

aktivity

Níže jsou k dispozici některé prezentace příspěvků akademiků z ČVUT a UiS z PLA 1 a PLA 2. Ingenious – A challenge-based course Nelly Narges Karimi , Project Coordinator - Ingenious, Department of Innovation and Society, University of Stavanger. Download presentation . Strategies of Implementation Challenge-Based Learning Masoumeh Shahvedi , Associate Professor, Department of Education, University of Stavanger. Download presentation . Conceptualizing climate change education in the framework of higher education Ticiano Costa Jordao , Department of Science & Research, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Mission-oriented research for societal challenges at University of Stavanger Utky Alpaydin , Advisor, Department of Innovation Download presentation . Green transition at University of Stavanger Anders Riel Müller, Associate Professor, Department of Safety, Economics and Planning, University of Stavanger. Download presentation . Mission oriented research & innovation in the European Union grant schemes EU Mission: Climate change adaptation Ticiano Costa Jordao, Department of Science & Research, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Innovative teaching/research related to sustainable and smart TRAFFIC FLOW Vladimir Faltus , Institute of Transport Telematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Enhancing synergies between higher education and research for climate change and smart cities - a practical experience Ticiano Costa Jordao, Department of Science & Research, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Exploring the Potential of Reward-Based Systems for Pro- Environmental Behaviour in the Context Of Climate-Neutral Smart Cities Cristian Tosa , Postdoctoral fellow in urban and regional planning, Department of Safety, Economics and Planning, University of Stavanger. Download the document. Introduction of New Teaching Methods In the Course Application of Intelligent Transport Systems In Urban Engineering Tomas Tichy, Institute of Transport Telematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Challenge-Based Learning (CBL) in the course Smart City Design Jana Kuklova , Institute of Applied Mathematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . How project learning leads to students research activities Vaclav Jirovsky, Institute of Transport Telematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation . Teaching smart mobility through challenge-based learning Tetiana Reznychenko, Institute of Applied Mathematics, Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague Download presentation .

Závěrečná projektová

multiplikační akci

V rámci strategického úsilí o šíření a propagaci intelektuálních výstupů projektu SMARTEDUCG byly úspěšně uspořádány dvě závěrečná projektová multiplikační akci, které oslovily širokou škálu externích zainteresovaných stran. Tyto události byly plánovány a realizovány s cílem prezentovat úspěchy projektu, zejména se zaměřením na vyvinuté intelektuální výstupy, a podporovat dialog a spolupráci mezi účastníky. První závěrečná projektová multiplikační akce (6. června 2023). Místo konání: INNOASIS, spojené s Nordic Edge, Stavanger, Norsko Program multiplikační akce ve Stavangeru je k dispozici zde . První multiplikační akce projektu SMARTEDUCG, pořádaná Univerzitou v Stavangeru v INNOASIS, Stavanger, Norsko, úspěšně svolala účastníky z různých akademických a průmyslových sektorů, včetně CTU, UiS, Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity v Pardubicích, Univerzity jihovýchodního Norska a VENI, společnosti specializující se na digitální infrastrukturu pro stavitelství. Místo konání, spojené s Nordic Edge, bylo vybráno kvůli historii spolupráce s Univerzitou v Stavangeru v iniciativách pro udržitelná a chytrá města, což poskytlo vhodné pozadí pro zdůraznění synergie mezi akademií a průmyslem při řešení městských výzev. Událost, která následovala po aktivitě vzájemného učení, umožnila bohaté diskuse o intelektuálních výstupech projektu mezi účastníky na místě a na dálku, zatímco také zajistila širokou diseminaci prostřednictvím strategické interní komunikace v komunitě INNOASIS/Nordic Edge. Navzdory výzvám spojeným s plánováním se na akci úspěšně prezentoval a diskutoval výzkum projektu, metodiky a zjištění, čímž se potvrdil význam spolupráce v inovativních městských řešeních. Druhá závěrečná projektová multiplikační akce (22. června 2023) Místo konání: ČVUT v Praze Fakulta dopravní, Česká republika Druhá multiplikační akce projektu SMARTEDUCG, která se konala na Fakultě dopravních Českého vysokého učení technického v Praze, byla důmyslně synchronizována s dalšími dvěma důležitými událostmi, které byly spojeny se stejným oborem, tj. změnou klimatu a chytrými městy, a tím maximalizovala svůj dosah a dopad. Toto strategické plánování umožnilo akci přilákat rozmanitou skupinu účastníků nejen z projektu SMARTEDUCG, ale také z dalších spoluprací, které vedla FD ČVUT. Současně byl před multiplikační akcí proveden intenzivní kurz na téma Udržitelné a chytré městské plánování, kterého se účastnily Porto Business School, IPAG Business School a Univerzita v Stavangeru, spolu s událostí v rámci sítě All4Food, která zkoumá nová partnerství v České republice s podporou FD ČVUT a zaměřuje se na témata jako změna klimatu a chytrá města ve vztahu k dodavatelskému řetězci potravin. Souběh těchto událostí umožnil obohacené diskuse, sdílení postřehů a podporu spolupráce, a zároveň zajistil širokou diseminaci intelektuálních výstupů projektu SMARTEDUCG mezi zainteresované strany v různých sektorech a regionech.
EEA & Norway Grants – Institutional Cooperation Programme

Activities carried out:

Třetí peer-learningová aktivita (aktivita vzájemného učení) Pořádalo : České vysoké učení technické v Praze (ČVUT), 24. – 25. května 2023 3. peer-learningová aktivita pořádaná Fakultou dopravní ČVUT v Praze ve spolupráci s Přírodovědeckou a technologickou fakultou Univerzity ve Stavangeru, zaměřená na inovativní výukové metody a přístupy, zkvalitňující výzkumné aktivity související s EU cíle mise v oblasti změny klimatu a inteligentních měst a zkoumání e-learningových přístupů a nástrojů pro vysokoškolské vzdělávání v udržitelných a inteligentních městech. Program zahrnoval prezentace a diskuse o případových studiích pro výuku založenou na výzvách, posílení kapacity evropských univerzit při plnění misí EU, zkoumání inovativních platforem elektronického vzdělávání a digitálních nástrojů a výzev a příležitostí jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání. Účastníci také pracovali na vývoji kapitol pro zdrojové knihy věnované každé tematické oblasti a diskutovali u kulatého stolu o budoucích aktivitách. Stáhněte si program PLA 3 zde . Stáhněte si jednu z prezentací Teaching urban planning for climate change through challenge-based learning Tuto prezentaci vypracoval Ticiano Costa Jordao, FD ČVUT. Další prezentace zde budou brzy zveřejněny. Druhá peer-learningová aktivita Pořádala: Univerzita Stavanger (UiS), 24.–25. ledna 2023 2. peer-learningovou aktivitu pořádala Přírodovědecká fakulta Univerzity ve Stavangeru ve spolupráci s Fakultou dopravní ČVUT v Praze. Akce se týkala různých specifických témat, včetně inovativní výuky a výzkumu souvisejícího s udržitelným a inteligentním dopravním tokem, učení založeného na výzvách v kurzu „Smart City Design“, zkoumání systémů založených na odměnách za proenvironmentální chování v kontextu klimaticky neutrálního inteligentní města, posílení synergií mezi vysokoškolským vzděláváním a výzkumem v oblasti změny klimatu a inteligentních měst, strategie pro zavádění učení založeného na výzvách, inteligentní města a komunity ve vztahu ke změně klimatu a environmentální sociální a správní řízení, výuka inteligentní mobility prostřednictvím učení založeného na výzvách a výuka městského plánování pro změnu klimatu prostřednictvím učení založeného na výzvách. Program PLA 2 si stáhněte zde . První peer-learningová aktivita Pořádalo: České vysoké učení technické v Praze (ČVUT) 7.–8. června 2022 Během první peer-learningové aktivity (PLA) získal rozvoj prvního intelektuálního výstupu významnou podporu a zpětnou vazbu. Akademičtí pracovníci ČVUT a UiS dosáhli jasného pochopení koncepčního rámce a systematického přístupu k řešení městských výzev v udržitelných a chytrých městech. UiS přispěl svými odbornými znalostmi v oblasti učení založeného na výzvách a sdílel příklady kurzů založených na výzvách, jako je program InGenious. Představili také výzkumné aktivity zaměřené na mise a diskutovali o zeleném přechodu na univerzitě ve Stavangeru. ČVUT se zaměřilo na konceptualizaci změny klimatu ve vysokoškolském vzdělávání, zkoumání transdisciplinárních přístupů ke vzdělávání v oblasti změny klimatu a odkazuje na program Horizon Europe pro výzkum zmírňování klimatu a adaptace v městském prostředí. CHKO také diskutovalo o proaktivní roli, kterou mohou univerzity hrát při plnění misí EU souvisejících se změnou klimatu v kontextu udržitelných a chytrých měst a regionů. Stáhněte si program PLA 1 zde . Přístup k některým prezentacím v sekci níže.
Building capacity in higher education
for climate change and smart cities