Zdrojová kniha 1: Inovativní výukové metody a přístupy ve vyšším vzdělávání na
téma udržitelná a chytrá města
Tentoprůvodcesezaměřujenainovativnívýukovémetodyapřístupyvhodnéprouniverzitnípředmětysouvisejícísudržitelnými achytrýmiměsty.Značnýdůrazjekladennavýzvovéučení(CBL),kterésevrůznýchaspektechodlišujeodtradičního problémovéhoučení(PBL).PrůvodceposkytujezákladnípochopeníPBLapokynyprotvorbupřípadovýchstudií,protožeCBL, novější trend ve vysokoškolském vzdělávání, může být zařazen do kontextu PBL a často ilustrován pomocí případových studií.Přistupte k zdrojové knize zde.Zdrojovákniha2:EUKlimaamisechytrýchměst:Univerzityspojujícívýzkuma vzděláváníTato zdrojová kniha je věnována pochopení cílů mise v kontextu klimaticky neutrálních a chytrých měst ve výzkumné oblasti evropských univerzit. Poskytuje rámce pro budování kapacity univerzit a podporu spolupráce s vnějšími zainteresovanými stranami. Transdisciplinární spolupracovní rámec byl inspirován příležitostmi, které přinesly evropské granty.Přistupte k zdrojové knize zde.Zdrojovákniha3:Inovativnímetodologieadigitálnínástrojeproonlinevzdělávánív oblasti chytrých a udržitelných městTato zdrojová kniha pokrývala nejmodernější výukové a učební techniky pro budoucí generaci pracovníků znalostní ekonomiky v oblasti chytrých a udržitelných měst. Důraz byl kladen na veřejné zapojení univerzit při řešení společenských výzev, což vyžaduje výukové formáty, které poskytují studentům nezbytné dovednosti pro interdisciplinární spolupráci.Část I: Zaměřila se na identifikaci vzdělávacích metodologií a nástrojů pro pravidelné přednášky a inovativní kurzy e-learningu relevantní pro chytrá a udržitelná města.Část II: Poskytla konkrétní příklady, jak lze tyto metodologie a nástroje přijmout v kurzech obou univerzit, a tím zlepšit výsledky učení studentů.Přistupte k zdrojové knize zde.Zdrojovákniha4:Začleněnízměnyklimatudoosnovvysokoškolskéhovzdělávánía podpora synergie s výzkumnými aktivitamiTato zdrojová kniha měla za cíl pomoci přednášejícím začlenit aspekty změny klimatu do osnov vysokoškolského vzdělávání v kontextu udržitelných a chytrých měst. Také zdůraznila synergií mezi vzdělávacími a výzkumnými aktivitami.Část I: Řešila začlenění aspektů změny klimatu do akademických osnov, s použitím kurzů z CTU a UiS jako příkladů.Část II: Zdůraznila význam synergie mezi vzděláváním, výzkumem a inovacemi napříč obory při řešení společenských výzev.Přistupte k zdrojové knize zde.
Tentoprůvodcesezaměřujenainovativnívýukovémetodyapřístupy vhodnéprouniverzitnípředmětysouvisejícísudržitelnýmiachytrými městy.Značnýdůrazjekladennavýzvovéučení(CBL),kterésev různýchaspektechodlišujeodtradičníhoproblémovéhoučení(PBL). PrůvodceposkytujezákladnípochopeníPBLapokynyprotvorbu případovýchstudií,protožeCBL,novějšítrendvevysokoškolském vzdělávání,můžebýtzařazendokontextuPBLačastoilustrován pomocí případových studií.Přistupte k zdrojové knize zde.Zdrojovákniha2:EUKlimaamisechytrých měst: Univerzity spojující výzkum a vzděláváníTato zdrojová kniha je věnována pochopení cílů mise v kontextu klimaticky neutrálních a chytrých měst ve výzkumné oblasti evropských univerzit. Poskytuje rámce pro budování kapacity univerzit a podporu spolupráce s vnějšími zainteresovanými stranami. Transdisciplinární spolupracovní rámec byl inspirován příležitostmi, které přinesly evropské granty.Přistupte k zdrojové knize zde.Zdrojovákniha3:Inovativnímetodologiea digitálnínástrojeproonlinevzdělávánív oblasti chytrých a udržitelných městTato zdrojová kniha pokrývala nejmodernější výukové a učební techniky pro budoucí generaci pracovníků znalostní ekonomiky v oblasti chytrých a udržitelných měst. Důraz byl kladen na veřejné zapojení univerzit při řešení společenských výzev, což vyžaduje výukové formáty, které poskytují studentům nezbytné dovednosti pro interdisciplinární spolupráci.Část I: Zaměřila se na identifikaci vzdělávacích metodologií a nástrojů pro pravidelné přednášky a inovativní kurzy e-learningu relevantní pro chytrá a udržitelná města.Část II: Poskytla konkrétní příklady, jak lze tyto metodologie a nástroje přijmout v kurzech obou univerzit, a tím zlepšit výsledky učení studentů.Přistupte k zdrojové knize zde.Zdrojovákniha4:Začleněnízměnyklimatudo osnovvysokoškolskéhovzděláváníapodpora synergie s výzkumnými aktivitamiTato zdrojová kniha měla za cíl pomoci přednášejícím začlenit aspekty změny klimatu do osnov vysokoškolského vzdělávání v kontextu udržitelných a chytrých měst. Také zdůraznila synergií mezi vzdělávacími a výzkumnými aktivitami.Část I: Řešila začlenění aspektů změny klimatu do akademických osnov, s použitím kurzů z CTU a UiS jako příkladů.Část II: Zdůraznila význam synergie mezi vzděláváním, výzkumem a inovacemi napříč obory při řešení společenských výzev.Přistupte k zdrojové knize zde.